Умови гарантійного обслуговування

Будь ласка, перед тим як почати користуватися товаром і перш ніж звертатися до сервісного центру прочитайте інструкцію з експлуатації.

УВАГА!
Несправні вироби приймаються на гарантійне обслуговування чистими, комплектними без механічних дефектів і в оригінальній упаковці.

   УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:

  • Гарантія на товар надається на термін, який вказаний в карточці продукту, на сайті www.drimay.com.ua
  • На групи товарів, в карточці яких вказано "Не підлягає гарантійному обслуговуванню", гарантія не передбачена, дані товари можуть бути повернуті протягом 14 днів, тільки якщо не використовувались, збережені всі заводські бломби, товарний вид та оригінальна упаковка. Заводський брак не є причиною для повернення товару.
  • На групи товарів з вказаним гарантійним терміном, дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом 14 днів від дати надходження на сервісний центр. Цей термін може бути продовжений до 60 днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або відправки на вузькоспеціалізований сервіс. 
  • Товар, куплений в інтернет-магазин «DRIMAY» не підлягає поверненню після 14 днів від дати отримання.
  • Рішення про прийняття вироби на гарантійне обслуговування приймається тільки після детального його огляду.
  • При проведенні ремонту, інтернет-магазин «DRIMAYа» не бере на себе зобов'язання заміни гарантійного товару аналогічним.

В разі надання на гарантійне обслуговування справного виробу, Покупець відшкодовує Продавцю вартість витрат понесених на транспртування виробу до сервісного та вартість діагностики.